( Ore puguh2 aMaD gawe ulah maning sampe uwonge ore terime. La uwis geh mame maning bae sing ketempuan. Laju MaMeu nakon masalahe ning aMaD..

MaMeu : " MaD , kelemen uwong kuen muarah - marah ?

( aMaD jawab bari mencu - mencu )

" La embuh kuen meu, dasar wong ore jelas kuen mah Meu ! gane ngejaluk, barang di nean jeh sewot - sewot kaye wong urung gajian Bae..!

( Ngerungu penjelasan sing pipa bolong, MaMeu tambah bingung )

" Maksude premen sih MaD ! Uwong iku ne ngejaluk ape ? ko barang di nean ko jadi marah2 konon MaD ?

( aMaD mulai rungsing ngerungu MaMeu nakon maning, terus di jawab maning )

" Wong MaMeu mah yah, makane lamun ane ARTIS ngomong kuen di rungukaken geh Meu !
Mau kan kite arep tuku barang, kebeneran stok barange lagi kosong, trus kite nakon ning uwong kuen : " kapan kira2 ada barang nya ? uwong kuen jawab:" kalo bapak mau pesen nanti kami sediakan barang nya. gimana pak, mau pesen ga ? terus tak jawab karo kite meu " ya udah saya pesan satu aja pak..! terus uWong iku ngomong maning:" ya udah kalo bapak mau pesen harus ada uang muka dulu pak..?

( Barang ngomong uang muka, aMaD langsung bae ngelowok kantong arep ngembil duit COIN RECEHAN sePLASTIK, bari ngomong )

" Baik lah pak, ini saya sudah bawa uang muka nya
( Sembari di balangaken ning MUKA ne pedagang, duit COINAN SEPELASTIKe kuen, La uwis geh pedagange GELAGAPEN barang mukane di timpug karo DUIT receh mah, saking kagete pedagang kuen langsung muarah2 )

" Kamu ini dasar ga pernah makan bangku sekolah yah ! masa muka orang di lempar pake uang ! Sudah gila kamu yah...!

( Barang ngerungu pedagang marah2, aMaD langsung kabur melayu ngaprit )

aMaD : " Jadi mengkonon cerita ne Meu !, gane ngejaluk UANG MUKA, barang di Nean UANG mah MUKA ne marah2, iye kan Meu ?

( Ngerungu penjelasan sing BELARAK SEMPLAK Mame ore komentar, langsung bae MELENGOS bari NGEGERUTU )

" Untung bae ngejaluke Uang Muka, cobe lamun ngejaluke DP, kaya ne langsung di DuPak kuen pelayan. Wong aMaD mah weruhe DP kuen kan DUPAK !

----------------- S U A N G K U T - B A E --------------
Share To:

PortalMuslim.com

Media Referensi Muslim - Amar Ma'ruf Nahi Munkar

Post A Comment: