( Wong ane panitia sing jakarta arep ngadakaken TEMU
LAWAK, iku jeh aMaD & Cipluk mah gawe UYER uwong
sepasar, Gare2 ane Panitia nakon )

" Maaf kang, kami mau ngadain TEMU LAWAK nih, Kakang2
ini kira2 tau ga tempat nya ?

( Wong emang SOK YOU NOW aMaD & Cipluk kien, ore
pikir2 dipit langsung bae di seret Panitiane )

" Kalo masalah TEMU LAWAK sih , bapak2 jangan kuatir nanti
saya yang ngasih tau tempat nya.

( Panitia nurut bae di ajak COET karo GEGERUS. Barang
kerase pegel panitia nakon jarak tempate )

" Emang masih jauh yah ? berapa KILO lagi kang ?

( COET karo GEGERUS jawab bari nyantai )

" Udah tenang aja pak, mau berapa kilo juga ada, kebetulan
orang ini bandar nya pak !

( Panitia jadi bingung barang ngerungu COET karo GEGERUS
ngomong berapa kilo juga ada. Jereh panitia kayane ane sing
ore beres kien. Bener bae panitia kuen, gane mah di ajak ning
Umahe JURAGAN TEMU LAWAK , La uwis geh pedagang TEMU LAWAK pade Uyer )

" Pak, ini Orang yang punya TEMU LAWAK, silahkan di
borong semua TEMU LAWAK nya, soal nya kita berdua
lagi sibuk nih banyak urusan !

( Barang ngerungu kon ngeborong kabeh, Panitia SEMAPUT
bari GEGELUNTUNGAN sembari PEPISUH )

" Dasar orang ngga Jangkep ! Orang kita mau ngadain acara
TEMU LAWAK ko malah di suruh ngeborong Temu lawak !
Emang nya kita2 ini di suruh buka pabrik JAMU tah !

( Barang ntas ngomong konon, laju di pangani TEMU LAWAKe ning panitia, saking JUENGKELE ning COWET karo GEGERUS )
------- S U W A NG K U T _ B A E...!!! -------
Share To:

SeputarBanten.com

Media Berita Seputar Banten

Post A Comment: