( Subuh kien aMaD kedelenge lagi senang, soale kabeh kena razia tapi aMaD mah bise Lolos dari Cengkraman Polisi, barang wis ngelewati lokasi razia aMaD mampir ning warung, kaya ne mah pengen ngopi. Sembari ngelolos HELM, aMaD pesen ning pelayan warung )

aMaD : Mas, tolong bikinkan kopi yg paling pahit yah ?!

( Barang ngerungu aMaD pesen kopi pait, sekabeh uwong ning kono TAKJUB karo aMaD di sangkane aMaD kien wong sakti, buktine kabeh kena razia tapi aMaD mah ore, Ahire ane salah siji uwong sing ngajak ngobrol aMaD )
"Wah kaya nya kakang ini orang sakti yah ? ko semua kena razia tapi kakang malah santai saja melalui nya, apa lagi ngopi nya juga pengen nya yang paling puahit ! iya kan kang ?

( Ngerungu ane sing ngomong orang sakti, aMaD malah tambah Ualeman jawabe )
"Maaf mas, selain orang sakti saya juga orang ganteng ! itu sih belum seberapa mas, sebener nya cuma di jalan ini aja saya mau pake HELM, kalo di tempat lain saya ga pernah pake HELM !

( Uwong sing ane ning warung sekabeh GUNDAM ning aMaD, saking Puenasarane sekabeh tetakon )
"Ko bisa begitu sih kang ???

( Dengan mantap aMaD menjawab )
" Ya bisa lah, orang saya kan naek KUDA masa mau ke sawah pake helm, kalo ke jalan ini kan panas makanya saya pake HELM, gimana sih kalian ini !!!

( Barang ngerungu penjelasan SILIT PEPENDIL sekabeh uwong sing ning warung SPONTAN pade BUBAR ninggalaken aMaD termasuk warunge geh miluan BUBAR , bari ngegerutu uwong2 ngomong )
" Alaaaahhh Gemblong !!!
Kalo gitu mah, Kenapa ga sekalian naek DINOSAURUS !
Ya udah kawan - kawan jangan ngeladenin Orang Rada kurang, nanti ikut ketularan..!

-------- S U W A NG K U T _ B A E ...!!! -----------
Share To:

SeputarBanten.com

Media Berita Seputar Banten

Post A Comment: