( Wong aMaD mah kelakuanane tambah PUARAH bae, Wong tembekan geh di panjingaken KURSUS Bahasa Indonesia, Eeeeehhh malah GURU ne UAMPUN AMPUNAN ore gelem NGAJAR aMaD maning. Trus Mame penasaran, laju takon ning aMaD )

MaMeu : "La udu, guru kursus sire sampe UAMPUN AMPUNAN KUEN di apakaken ning sire MaD ?

aMaD :"DASAR bae guru ne ore KONSEKWEN MEu !
( Mame kaget bari ngomong ning jero ati, ko mbekan geh kursus sejam wis bise ngomong KONSEKWEN bocah iki, gane mah buadung2 geh pinter aMaD kien yah )

MaMeu :" Maksude ore KONSEKWEN primen sih MaD ?"

( Terus aMaD ngejelasaken ning MaMeu )
"Mau kan Bu guru ngomong kenen kih Meu: "aMaD kamu punya cita2 ga, Kalo punya gantung kan lah cita2 Mu setinggi langit ". Sebenere kite geh ore mengarti ning cita2 kuen MEu, tapi kan GENGSI geh lamun warah ore ngarti ning bu guru mah, iya kan MEu ? Trus kite langsung kuh Manek UWIT KELAPE, barang kite wis manek jeh di kon mundun maning, La kitane geh sewot : "Bu guru ini gimana sih !!! kata nya tadi suruh menggantung kan cita2 setinggi langit, begitu saya mau menggantung kan cita2 malah di suruh turun, sebenar nya ibu ini mau nya apa sih, KAGA NGARTI NIH GUA NYA !!

( Mame tambah pusing bae ngerugu penjelasan wong ore jelas kien, trus di jelasaken aMaD e ning MaMeu ndah weruh ) " MaD... Maksud bu guru mah udu ngegantungaken cita2ne kudu manek sing uwit KELAPE geh MaD !

( Barang ngerungu penjelasan sing MaMeu yai, aMaD malah ore jadi benere, sembari pepisuh aMaD ngomong )
" La terus arep di gantungaken ning endi maning ?! La wong sing nane ning kono cuma wit kelape doang jeh sih paling duhur Meu..!!!

-------- S U W A NG K U T _ B A E ...!!! -----------
Share To:

SeputarBanten.com

Media Berita Seputar Banten

Post A Comment: