( Ngedeleng Tukang sate Gegeluntungan ning dalan, MaMeu Nakon )
" Apane tukang sate kuen GEGELUNTUNGAN ning DEDALAN kuen, ntas di apa kaken ning sire MaD ?

( Tapi aMaD malah jawab ore gelem keleh )
" Dasar bae tukang satene sing bloon MEu ?!

( Barang aMaD ngomong bloon jeh MaMeu arep gemuyu, Puguh sire geh pade bae bloon, ngomong jero ati, trus takon maning )
" Emang bloon keperimen MaD ?

( aMaD nyeritakaken kejadian sing sebenere )
"Mengkenen MEu, mau kan kite pesen sate 50 tusuk, barang anu langsung di garangaken sate ne, barang wis beres kite kan tetakon ning tukang sate: Brapa mang ?? tukang sate jawab: 100rb mas... Lah kite kaget !, Luarang amat hargane !, trus kite nakon:ini nya sate apa mas ? Tukang sate jawab: Sate KAMBING MAS ! Barang ngrungu sate kambing, darah tinggi kite langsung manek MEu, Langsung bae tukang sate ne tak GUAMBLENG bari tak suwewoti:
" Mang, gimana nya sih, orang GUA mau beli sate ayam ko di kasih sate KAMBING ! Kata dokter GUA ga boleh makan daging KAMBING nanti darah tiggi nya naik, emang situ mau bikin darah tinggi GUA KUMAT lagi yah !
" Barang ntas di GUAMBLENGI karo di suwewoti jeh tukang satene NGEGOAR2 bari GEGELUNTUNGAN ning DEDALAN, Emang kitane salah ape sih MEu ?!

( Mame jawab bari GREGET )
Sire mah ore salah MaD ! Sing salah mah tukang sate ne, klemen ane wong EDAN tuku di layani ! iye kan MaD ?!

( Ore mikir maningaMaD Langsung jawab )
Iye bener MEu, emang pinter MAMEu iki ( bari ngeloyong )

-------- S U W A NG K U T _ B A E ...!!! -------
Share To:

SeputarBanten.com

Media Berita Seputar Banten

Post A Comment: