Mameu : apane tukang sate kuen GEGELUNTUNGAN ning DEDALAN kuen, ntas di apa kaken ning sire MaD ?!

( Tapi aMaD malah jawab ore gelem keleh )
" Dasar bae tukang satene sing bloon MEu ?

( Barang aMaD ngomong bloon jeh MaMeu arep gemuyu, Puguh sire geh pade bae bloon MaD !! ngomong jero ati. Terus takon maning )
" Emang bloon keperimen MaD ?!

( aMaD nyeritakaken kejadian sing sebenere )
"Mengkenen MEu, mau kan kite pesen sate 50 tusuk, barang anu langsung di garangaken sate ne, barang wis beres kite kan tetakon ning tukang sate: Brapa mang ?? tukang sate jawab: 100rb mas... Lah kite kaget ! Luarang amat hargane ! trus kite nakon:ini nya sate apa mas ? tukang sate jawab: sate KAMBING MAS ! Barang ngrungu sate kambing, darah tinggi kite langsung manek MEu, Langsung bae tukang sate ne tak Jerongkongaken bari tak suwewoti:
" Mang, gimana nya sih, orang GUA mau beli sate ayam ko di kasih sate KAMBING ! Kata dokter, GUA ga boleh makan daging KAMBING nanti darah tiggi nya naik, emang situ mau bikin darah tinggi GUA KUMAT lagi yah !
" Barang ntas tak jerongkongaken Trus tak suwewoti jeh tukang satene NGEGOAR2 bari GEGELUNTUNGAN ning DEDALAN, Emang kitane salah ape sih MEu ?

( MaMeu jawab bari GREGET )
" Sire mah ore salah MaD ! sing salah mah tukang sate ne, klemen ane wong EDAN tuku di Layani bae, iye kan MaD ?!

( Ore mikir maning aMaD Langsung jawab )
" Iye bener MEu, emang pinter MaMeu iki ( bari ngeloyong )

-------- S U W A NG K U T _ B A E ...!!! --------
Share To:

PortalMuslim.com

Media Referensi Muslim - Amar Ma'ruf Nahi Munkar

Post A Comment: