( Ngerungu aMaD Manas2i, Rion Tambah Puanas langsung bae ngejawab )
" Wahai Bapa tua ! Kalo ngomong tuh jangan asal bunyi dong ?! Emang kita salah apa ?!

Bapane : Gua ga ada urusan sama kamu ! Gua urusannya sama anak ini
Rion : Emang urusan apa ?
Bpk : Anak ini ga bisa di bilangin. Kemaren gua bilang suruh bawa sirion/ninja tapi kenapa bawa kodok
Rion : bapa ini gimana sih..! Cipluk ini udah bener, knapa masih di marahin ? Bapa mah udah tua2 kelakuan nya MENTAH ! ga kasian sama orang jelek ! Masa orang jelek di marahin, sembarangan aja !
Bapane : Heh..! maksud kamu apa ? kan udah di bilang suruh bawa SIRION emang SIRION nya mana ?

( Barang bapane nakon SIRION mana, RION Langsung Munclak bari NYELENTIK kuping bapane )
" Nih Kenalin...! kalau pengen tau, Gua adalah SI RION pembunuh BAYARAN ( Maksude mah tukang Potong hewan ning jagal, lamun ntas motong kan langsung di bayar- RED ) sekarang lagi jadi Ninja Kalau bapa macem2 gua abisin !

( Ahire bapane karo RION Guyur sampe COKOTAN KUPING, ngedeleng bapane karo RION Cokotan Kuping Cipluk jadi bingung, trus nakon )

Cipluk : Waduh MaD ! trus premen kien urusane, ko jadi USREG konon ?!
aMaD : wis tenang bae sire mah Pluk, sing penting ke inginan bapane kuen kan terpenuhi, jereh kon ngegawe SIRION atawa Ninja, La iku wis tak gawa kaken SIRON karo NINJA ne. wis saiki kite balik yu lah, soale kopi bokan keburu adem. Lamun wis adem mah bakale di inume MEDEGDEG, iye kan Pluk

( Cipluk langsung MELENGOS ore jawab, bari ngegerunek )
Dasar SEPELENG, Wong Udu ne SIRION Sing di gawe jeh malah si - RION, La iye geh USREG Kabeh...
------ S U W A NG K U T_ B A E ....! --------
Share To:

SeputarBanten.com

Media Berita Seputar Banten

Post A Comment: