( Terus ning perjalanan aMaD nakon )

aMaD : Pluk, emng kelemen bapane sampe marah mengkonon kuen, premen marahe Pluk ?
Cipluk : Jadi pas wis tekang umahe, bapane kan lagi dodok ning arep umahe, barang ngedeleng anake di anter karo kite bapane langsung ngomong : " Hai Kisanak..! siapa kah dirimu, berani-berani nya bawa2 anak emas ku !
trus tak jawab karo kite : " Maaf pak, tadi anak bapa tersesat, masa mau ke MOL larinya ke Hutan apa ga salah tuh pak ? makanya aku samperin aja trus suruh pulang, soal nya kalau masuk hutan kan banyak binatang buas pak ? kalo di makan macan kan bahaya iya kan pak ?

( Barang di jawab manjing Hutan, iku jeh bapane nyangkin marah2 ning kite , bari ngebeneraken kumis bapa ne langsung sewot )
" Hai Kisanak ! gua ga mau denger alasan apa pun darimu ! Anak ku mau ke MOL kek, Ke Hutan Kek, yang penting kalau ada cowo yang nganterin ke rumah Harus bawa SIRION atau NINJA, Kalau kamu masih pengen datang ke sini lagi harus bawa SIRION atau NINJA, PAHAM !
" La kite ore jawab geh barang di omong konon mah MaD terus bae kite balik !

( Barang ngerungu kon gawa SIRION atawa NINJA aMaD langsung balik kanan bari ngomong )
" Oh jadi kuen tah masalahe Pluk ? iye wis ari konon mah. Aje di sebut aMaD wong paling GUANTENG sejagat ALAM lamun ore bise nyelesaiaken masalah kenen mah Pluk !

( Cipluk rade senang tapi rade heran, soale ore percaye lamun aMaD bise tuku sirion kare ninja mah, puguh lamun arep mejeng geh nyilih motore MaMeu, mase iki jeh arep ngegawe ninja )

Cipluk : Wih sing buener sih MaD ? Sanggup tah sirane ?

( Barang Cipluk nakon konon, iku jeh jawabe Ngengkeng )
" Wis tenang bae sire mah, masalah kuen mah kecil. Saiki tonggoni bae ning kene yah kite arep gelati Sirion kare ninja dipit, bokan Aus mah tuku es be dipit pluk !

( Ahire aMaD ngeloyong arep gelati SIRION karo NINJA. Tinggal Cipluk sing masih bertanya tanya ning jero ati )
" Kite mah Rade percaye ore percaye ning aMaD kien yah, mase sih bise gelati barang konon kuen, kaye due baturan ning DELER bae. Paling banter geh bature aMaD mah Tukang jangkrik karo tukang KROTO.

( Barang ntas ngomong mengkonon ore kerase maning Cipluk keturuan ning sor wit Buah, kayane saking ademe cuacane karo angine geh sepoi sepoi, Cipluk langsung turu.

( Nah Dulur2,berhubung Cipluk lg turu, jadi terpakse ceritane di lanjutaken kisuk maning yah ? soale ore enak lamun di lanjutaken saiki mah bokan ke ganggu turune. wis saiki cobe di kire2, ape bakal sing arep terjadi. kan wis rade jelas kien cerita ne ? yoh di lanjut.
Share To:

SeputarBanten.com

Media Berita Seputar Banten

Post A Comment: